söndag 11 oktober 2009

Ännu en helg över...

...och det är måndag igen. När ska vi avskaffa måndagar?? Eller iaf måndag morgon... Usch!!

I fredags var jag först lite taxi till mamma och W som skulle till Sundspärlan och se någon Queen föreställning. Sen styrde jag mot Gantofta. Lite skönt soff-slappande till Idol, lagom för en fredagskväll.

I lördags så hade jag ambitioner för att köra till Väla eller Familia, men så blev det inte... Strax innan fem kom pappa, Lena och Christian och hämtade upp mig för att återigen åka till Gantofta. Var ju ett års kalas!!! :-D
En underbart mysig och rolig kväll!

Igår... humm... gjorde jag något vettigt igår... nope... Mitt huvud bråkade med mig på kvällen. Morr...

Max med morfar!

Välkomna!



Massor med god mat!!



Malin & Abbe!



Så fort kameran kommer fram... :-D



Man lär sig nya saker hela tiden!



Ellen och Max! (14 åringen & 1 åringen!)



Presenter!!



Nej nu orkar jag inte mer!

Grabbgänget!

Ni som läser både min och syrrans blogg får bilder dubbelt, men skit i det! :-D Denna familjen kan man inte få nog av ;-)

Ja, det är ju en ny vecka nu... känns tyvärr som att det börjar bli vinter nu. Var kallt imorse och bilen ville inte starta för än på det tredje försöket. Suck... känns som att det kanske behövs ett nytt batteri. Alltid är det något.

Händer inte så mycket denna veckan. Inget planerat iaf. Men det kan ju ändras snabbt. Ska höra med Agge vad hon ska göra i helgen. Med henne har man alltid kul! :-D

Längtar till nästa helg! Ellen och jag ska ut och shoppa på fredagen, sen se en film och spela Wii. På lördagen blir Hestra osäkert när Skåne invaderar ;-) Kommer bli en toppenhelg!

Men men, först tacklar vi kommande helg!

4 kommentarer:

  1. Men så mycket foton som du tar så borde du väl haft ett gäng till att lägga ut och inte behöva ta samma?? Som sagt var; man kan ju inte få nog av dem! ;-)

    SvaraRadera
  2. häll i k-sprit i bensinen när du tankar. Det gjorde jag på kian på vintern och då startade den mycket bättre. Tror att jag har en halv flaska kvar som jag kan donera.

    SvaraRadera
  3. Ok, du ska alltså med till Hestra;-) ?

    SvaraRadera
  4. Kul att du följer med hit!!! Glöm inte kameran bara!! Fast det är klart du är välkommen ändå. Det är inte bara för att du har en bra kamera som jag vill att du kommer. ;-)

    C U!

    SvaraRadera