lördag 31 oktober 2009

Världen är liten....

Igår var jag på en fest i... tror det heter Oderljunga. Som ligger mellan Pertorp och Örkelljunga. Alltså mitt i ingenstans... Jag kände ju Roy och Sandra som jag åkte dit med och hade träffat värdparet en gång tidigare. Sen förväntade jag mig inte känna till fler som skulle vara där. Tji fick jag! Visade sig att Kim, vars 30 års dag vi firade, är bror till en squaredansare! Ja dom där squaredansarna är överallt :P

Sen var där en kille vars föredetta jag umgicks med förr och har nyligen tagit upp kontakten med igen.
Martin, som jag lärt känna via AK, var där med sin tjej.

Ja jag blev smått förvånad av att det var så många där som jag faktiskt kände eller träffat flera gånger tidigare. Och det var flera på festen som också fick säga "ja världen är liten" mer än en gång. Och detta mitt ute i ingestans... Var en hel rolig kväll och jag var hemma halv tre i natt... Hoppsan!

Blev även lite nya kontakter, en tjej från Malmö som verkar vara rätt lik mig :P Har addat henne på facebook! Haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen för om lite drygt en timme kommer J och hämtar mig. Så bär det av till nästa fest! Denna gången i Ängelholm. Det ligger ju iaf på kartan :P

Happy Halloween!

3 kommentarer:

  1. Vad skoj med nya bekantskaper!

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt kikat lite på ett hus i Oderljunga, men det ligger så satans off.

    SvaraRadera
  3. haha mobba inte oderljunga:P

    SvaraRadera