fredag 23 oktober 2009

Fredag!

Hade igår en sms konversation med F om ordet fredagsmys... är inte ett av dom bästa svenska orden precis men finns ett som är värre. Och det är när folk skriver att dom ska/vill sexa! Sexa... kom igen... kan ni inte säga att ni ska ha sex?? Eller älska om man nu föredrar det? Men sexa... vad är det?? :P Värsta meningen: Ikväll ska vi ha fredagsmys och efter det ska vi sexa.... *rysningar*
Nog om det...

Efter jobb idag ska jag styra min "låne" bil mot Lerberget och hämta upp Ellen för att sen köra till Väla köpcenter. (Ja min bil vill ju inte starta när jag vill det så har firma bilen just nu)
På Väla blir det shopping givetvis! Misstänker att det blir Idol sen när vi väl är hemma hos mig...
Hon stannar tills lördag och när hon kommit hem ordentligt så blir det skridskoåkning för min del. DET var inte igår!!! Var hyfsad på det förr men som sagt... var ju ett tag sen :P Får se om jag kan lyckas med någon bild på det... Tur man har en liten kompakt kamera med. :P

Lördag kväll kommer Agge! Lovely! Får se om vi bara är hemma eller om vi vågar oss ner på Dickens. Tydligen några bekanta som ska dit. Men rätt skönt att bara vara hemma med... nåja, det återstår att se. :-)

Förhoppningsvis inte jag...

3 kommentarer:

  1. Försök nu inte styla för killarna så att du slår ihjäl dig bara :) Min sambo är inte världens bästa när det gäller att stoppa blödningar och sånt..... haha

    SvaraRadera
  2. Äh vadå?! Fredagsmys är väl ett genomhärligt ord - bara innebörden talar ju för sig själv; Fredag = slut på arbetsveckan, hela helgen framför sig och Mys = Kan inte bli bättre!

    Vänta du bara, du blir nog en fredagsmystjej du också en dag. ;-)

    Hoppas du och Ellen hade det riktigt FREDAGSMYSIGT!!! ;-D

    SvaraRadera
  3. Hoppas din helg har varit bra=)

    SvaraRadera