torsdag 15 oktober 2009

Helgen...

....och som jag skrev i ett tidigare inlägg så visste jag inte vad jag skulle göra... Men nu vet jag! Antingen händer inget eller så är det allt på en och samma gång!

Ikväll ska jag och Agge tura, med lite okänt folk, haha. Lång historia... Jag ska mest med som "förkläde" sen får vi se vart kvällen slutar, om jag och Agge går ut eller inte.

Imorgon ska jag först till R&M, sen messade J om att hon har fest så ja... :P På söndag är det väl risk för att jag inte gör många knop.

Ställde upp som chaufför igår ikväll... Mycket trevligt... Sen att jag fick ett motorstopp och fick klättra till förar sidan från passagerar sidan är en annan sak! Men det bjuder jag på!

2 kommentarer:

  1. Som ketchup...först kommer inget - sen allt=)

    SvaraRadera
  2. Toppenblogg. Jo, jag tackar jag. Där växte jag minst någon centimeter. Tacktack.

    SvaraRadera