söndag 18 oktober 2009

Så var det måndag...

...och mörkt är det ute. Blää... man ska ju dra tillbaka klockan på söndag, glöm inte det!!

I fredags hämtade jag upp Agge efter jobb, sen hem till mig. Fixade till oss, tog en öl eller två (behövdes med tanke på vad komma skulle) och sen tog vi bussen ner till Knutan. En annorlunda kväll... haha. Vill inte skriva för mycket men nej.... nej, nej, nej... Agge måste ta det via mig och få godkännande nästa gång hon ska träffa någon!

När det bara var Agge och jag igen så gick vi in på Stinsen men... ingen stämning direkt plus att alla som var ute kändes som att dom var 16... knappt. Börjar jag bli gammal?? Istället så tog vi bussen hem till mig, tog några öl ur kylen och spelade Wii. Hur kul som helst ju!

Nej, vi är inte speciellt onyktra här, var innan vi åkte hemifrån :P

I lördags tog jag det rätt lugnt, inte direkt bakis men blev en lång dag i fredags så sov väl en del :P På kvällen fastnade jag hos R&M. En trevlig kväll, även om R har sina speciella ideér, haha.

Igår såg jag det mesta av Idolreprisen, sen hämtade jag upp Agge och styrde bilen mot Familia köpcenter. Dom har en drive nu, om man handlar för minst 500 i någon av deras butiker så har man chans att vinna super shopping för 30000 och du får Titti från RixMorgon Zoo som personal shopper. Läste dock reglerna, man ska handla i minst 10 butiker och du har bara tre timmar på dig. :S Men men, skulle man vinna så får man planera ;-) Var inne på Zizzi, köpte ett par jeans och la undan en skjorta till kommande helg. Är så bra service på det stället! Sen att det är goa Anita som jobbar där gör ju inte saken sämre precis. :-D
Större chans att vinna om man har mer än en lott... ;P

Söndagskvällen var bara lugn.

Ha en toppenvecka!

1 kommentar:

  1. Hmmm...storasyster ska kanske bli orolig när du är ute i "fel" sällskap...ha, ha.....

    SvaraRadera