måndag 30 november 2009

Biovecka

Nästan iaf... ikväll ska jag och Maria till Väla och Ikea. Nu ska dom sista julklapparna inhandlas så är det klart innan den värsta julruschen.
Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa favoriten om inget oförutsatt inträffar. :-)

Sen på onsdag så ska jag se New Moon!!! Ska gå och se den själv. Det är skönt att gå på bio själv. Även om det är väldigt trevligt att gå med någon annan, vilket jag ska göra på torsdag :P Jag och Ida ska då se Luftslottet som sprängdes, den tredje och sista i Millenium triologin. :-D

Har lite bilder från gårdagens lunch hos mamma men dom ligger tryggt hemma i kameran så helg inlägget får vänta lite. :-)

Läckert värre... :P
Spännande värre...

1 kommentar:

  1. Jag kommer inte i håg när jag var på en vuxenbio senast! Tycker inte Kung Fu Panda räknas riktigt;-)

    SvaraRadera