söndag 4 juli 2010

3 veckor kvar tills semestern!

Jepp, imorgon börjar åter igen en ny arbetsvecka, tre veckor kvar till semestern :-D

I fredags hämtade jag upp Agge efter jobb och sen styrde vi mot Ramlösaparken. Spelade brännboll med ett glatt gäng och ja, det var väldigt varmt!! Efter att ha spelat två omgångar så åkte vi till Gantofta där ett tomt hus väntade för en natt :-D Vi grillade och bara tog det lugnt, vars en soffa och lite tv när det blivit mörkt.

Igår var det sol för hela slanten! Vi gottade oss i trädgården, badade lite i poolen men framförallt, solade! På kvällen åkte jag hem till R&M, var där till strax innan elva och åkte sen hem till Maria. :-) Men pigg var jag ju inte så när de andra tjejerna skulle ut gick jag hem. Hade inte mycket ork i kroppen och kände väl av fredagens brännboll lite med :P

Idag blev det stranden med Johanssons. Årets första dopp i havet med för den delen. Efter stranden blev det trädgården i Gantofta, grillning och pussar från Max. :-D På vägen från Gantofta ringde jag till C för att stämma av en sak i veckan, hans kära sambo svarade och sa att dom var på kolonin. Då var jag ca 200 m från dess infart... Så nu har jag sett den lilla kolonistugan med :-)
Kan inte bli en mycket bättre avslutning på veckan :-)

Nu väntar en svalkande dusch sen soffan. Hoppas ni haft en bra vecka och helg, för det har jag haft! (bevisligen utan kameran i handen....)

1 kommentar:

  1. En härlig helg med andra ord - utan bilder! Huset är ditt när vi är på Kolmården=)

    SvaraRadera