tisdag 13 juli 2010

Husägare, födelsedag och bio!

Efter jobb i måndags körde jag till Maxi en snabb vända för att sen köra till Gantofta. Huset stod ledigt i två nätter så klart man passar på! :-) Hämtade sen upp Maria och vi grillade givetvis. Dopp i poolen blev det med och kan lova att det var skönt! Fick Muse senaste skiva av Maria, fullträff! :-D Riktigt bra "köra-bil-skiva". Efter mat, bad och tårta gick vi ner till tågstationen, givetvis var tåget 20 min försenat men till sist kom det och Maria kom hem. Var en mysig födelsedag.

Igår var ju inte vädret på sin bästa sida men lika bra det, jag och Madde var på bio och såg Sex and the City 2. Vet jag är sen men nu har jag sett den! :-) Mysig, rolig och helt enkelt bra. Tack Madde!

Efter jobb idag blir det hem om en snabb vända, hoppa in i duschen och sen köra till zonisse. Efter blir det nog Väla en sväng. Fick grattis sms från min favoritbutik med lite rabatt, så det plus presentkortet jag fick i lördags kanske blir något fint. Men får se vad dom har.

Helgen är fruktansvärt oplanerad. Får nog spana på helgens väder innan man planerar något. Ska det bli 30 graders värme blir det bara stranden, regn... ja då kan man ju hitta på något mer krävande.

Over and out!

3 kommentarer:

  1. Tack för huspassningen - nästa gång påminner jag om posten;-)

    SvaraRadera
  2. Vi tar tacksamt emot renoverings och målningshjälp, packhjälp och lite annat om du är sysslolös :)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr, nu är helgen planerad :P

    SvaraRadera