onsdag 21 juli 2010

Zonisse

Lite uppdatering.

Frågade igår hur långt vi kommit och han sa att han kommer djupare in nu och vi har kommit ca 60% av vägen.

Testade ju en kinesiolog (stavning?) för några år sedan, men det funkade inte för han höll till i Tyringe och då hade jag inte körkort. Men han sa att jag skulle märka markant skillnad när man kom till 80% så snart borde en helt ny värld öppnas. Kan ju alltid hoppas iaf :-) Nu har jag nog mest en "kyla-värme-kyla" förkylning så näsan är lite täppt. Men zonisse sa igår att man ska ha max 5 graders skillnad mellan ute och inne eller i bilen. Så det ska jag vara noga med nu!

Blir test i helgen med hundar iaf...

En annan sak. Blev inte Väla igår som jag hade tänkt för jag ville bara hem. Så beställde böckerna jag skulle handlat på nätet så håll tummarna att dom kommer senast på fredag. Vill tillbaka in i Läckbergs värld, nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar