söndag 11 juli 2010

Trevlig hemmakväll och födelsedags firande!

I fredags kom Johanna över och vi drack vin, pratade, åt jordgubbar och hade en väldigt trevlig kväll. En ny vän som jag är väldigt glad över att ha träffat. :-)

Igår var det dags att fira min födesedag (som är imorgon, måndag) och syrran ställde upp med hus och pool denna väldigt varma dag! Evigt tacksam.
Var närmsta familjen och Agge som var på plats, 16 personer... Härligt med stor familj!
Fick precis det jag önskat mig. Thomas Sabo armband och tre olika berlocker. En dödskalle, en flipflop sandal och en mobil. ;-) Väldigt passande alla tre! Fick även presentkort på Väla vilket ALDRIG är fel :-D Fick ett kort av Madde, Christian och Christoffer som nog är det bästa kortet jag fått! Ni kan se det i bilderna nedan ;-) Var en sån mysig kväll, varm på mer än ett sätt. Tack alla!

Lite bad innan gästerna kom.

Max badade... med tandborsten...

Markus har många olika hopp i arsenalen...



Presenter!



Grillmästaren, STORT tack till Nicke! <3



Kortet! :-D



Massor med goooood mat!



Lena och Milton.



Madde och mamma.



Wille och pappa.



Närbild på kortet ;-)



Ännu mer bad!

Max pausade lite från kalasandet.



Glassen var hård!

Blommorna jag fick av Lena och pappa :-)


Tack för denna helgen. Allt från trevligt fredagssällskap till trevliga sms till firande. Stort tack älskade syster yster!! <3<3<3

3 kommentarer:

  1. Det var så lite så! Du ställer upp för mig och jag ställer upp för dig=) Härligt att du fick en bra födelsedagsfest!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ett perfekt kalas Julia!
    Hoppas du haft en bra dag idag oxå. Nedräkning till semestern förstår jag.
    MegaKram Johanna S.

    SvaraRadera