måndag 19 juli 2010

Stundande semester.

Ja nu är det nära :-D Fyra dagar kvar att jobba bara.

Igår läste jag ut Camilla Läckbergs Sjöjungfrun. Vilken cliffhanger! Efter zonisse idag vet jag en som ska till Väla och införskaffa nästa bok!

Helgen som var... var lugn... I fredags la jag mig... halv tio! Sanslöst... I lördags rensade jag vattenlåset i badrumsvasken och även golvbrunnen i duschen, urk. Men det måste ju göras. :-) På kvällen kom Agge och R&S, jag var partysugen men nästan ingen annan som var det för en gångs skull, så även lördagen blev lugn om än lite senare än fredagen :P

I söndags... var i Gantofta för ovanlighetens skull ;-) Hade med badkläderna men inte sjutton blev det något kvällsdopp! :P Men det blev ett dopp igår istället, när det var kallt. Haha nejdå, var skönt att bada igår men luften kunde fått vara lite varmare.

Har lite smått planerat början av semestern... Om allt klaffar kommer det bli såååå bra! :-D Fjällbacka, here we come! Måste leta upp mitt campingkort....

Ha en underbar tisdag!

1 kommentar: