tisdag 23 juni 2009

Bankärende och sol i Gantofta

Idag var jag på banken och satte in pengarna jag fick för bil *beeeeep* jag sålde igår. Skönt att slippa ha så mycket pengar i plånboken!

Efter jobb styrde jag mot Gantofta där jag snabbt sparkade av mig skorna och la mig på en filt.

Det blev grillat som vi alla bara älskar och därefter satte jag mig i en solstol. Så skönt! Energi givande.

Sen blev det jordgubbar och glass. Lovely...

På tal om jordgubbar, vi hade en del på midsommar... Hoppsan, skulle lägga in en bild på jordgubbarna men kom på att jag lagt alla bilder på den externa hårddisken... Så den bilden får ni vänta på! Men måste ju lägga in någon bild så då tar vi denna istället. Värdens bästa Johanssons!



När jag kom hem körde jag ett Wii Fit pass, lika svettig som sist. Duschen kort därefter, sen var det dags att färga håret. Blev kanon. Tänkte ta en bild på det imorgon... borde lägga mig nu...

Sov gott!

För det ska jag göra...

1 kommentar: