måndag 29 juni 2009

Värme, fika, shopping, kinamat...

Tog en språng march in till stan efter jobb, skulle möta S&A halv fem, bestämde tid när jag trodde jag hade bil ju :P Kan lova att jag var varm när jag kom fram!!

Vi tog en fika och det blev många skratt. Var ju ett tag sedan om man säger så... Vi gick gymnasiet ihop men har knapt sets efter det. Tack för en trevligt stund! Hoppas på många fler!

Sen hämtade AK upp mig och vi körde till Familia, planen var att vi skulle köpa badkläder och sen köra och bada... Kläderna hittade vi men när vi var klara så var vi mest sugna på mat och inte bad. Så AK styrde bilen mot stan och det blev kinamat på Sundstorget. Jag körde ju inte så blev en cider med... Känns nästan som att vi fått en vana jag och AK... Trevlig sådan! Än så länge har vi varierat oss i restaurang valen... Får ju nästan satsa på nytt ställe var gång... :P

Nu ligger jag på soffan med datorn i knät. Ska snart förflytta mig till sängen via badrummet. Blir lång dag på jobb imorgon, fakturorna ska ut! Alltid lika spännande nu ju... :P Fast bara jag som är positiv haha. Oh well, time will tell...

Resten av veckan... Ja något badande ska det bli! Sen träffa min ståltrådsmekaniker, kanske spela biljard med en Ängelholmare... ja, blir nog en bra vecka. :-) Sen återstår ju helgen med.

Just det, behöver över till Helsingör med men för det måste jag ha bilen. Tänker inte dra ölkärran genom söder... Då försvinner väl ölflaken... :P

Inget inlägg utan bild!


Jag... ett tag sedan... :P

1 kommentar:

  1. Mmmm....det var länge sedan man åt kinamat...får det nog bli nu på semestern!

    SvaraRadera