tisdag 23 juni 2009

Morr...

Vaknade über trött idag. Ville inte alls gå upp och det var när det sista larmet på mobilen gick som jag kravlade ur sängen.

Fick en idé igår, har ett USB minne där jag kan sätta i minneskortet från mobilen. Perfekt tänkte jag, bara att sätta det i nyckel knippan så kan man alltid slänga in bilder i bloggen. Men tji fick jag... Den funkar inte i någon av dom fyra (!) datorerna jag testat den i!
Har en korthållare hemma, mobilminnet är ju stort som en nagel, så jag ska kunna sätta in det i en kortläsare. Men den ligger ju bra där hemma... Eller så får jag helt enkelt leta upp en sladd!

Kom på att jag har en kamera liggandes framför mig... Så jag kan visa hårfärgen. Blev riktigt nöjd med skiftningarna i färgerna. Färgade och slingade sen... Hoppas det syns...


Ikväll så ska jag till Willys efter jobb, handla lite mat men även handla lite till festen som det snart är dags för. Efter det bär det hem och invänta J för lite grillning på balkongen.
Sen ska han få testa på Wii Fit :-D

Ha det bra i solskenet!

På kärt återseende.

1 kommentar: