torsdag 25 juni 2009

The King of Pop

Vaknade imorse och satte igång tv:n och tv4 som vanligt. Kan säga att jag var ju inte helt beredd på vad som visades...

Kan inte påstå att jag är ett stort Michael fan men det finns så många bra låtar han gjort och jag hade mer än gärna sett honom live.
Alla rykten och rättegångar osv bryr jag mig inte mycket om. Det får står för honom och det är han som vet om det hänt eller inte. Man har ju lärt sig att man inte ska tro på allt som står på löpsedlarna och med tanke på hans status så finns det säkert många som försökt lura till sig pengar eller uppmärksamhet genom att hänga ut honom.
Visst, att hålla sitt barn utanför ett fönster var kanske inte det smartaste draget men King of Pop kommer han alltid att vara.

Här kommer några av mina favoriter...




1 kommentar: