söndag 28 juni 2009

Det regnar iaf inte...

Oj oj vilken helg...

Idag så var planen att köra till pappa med lite saker inför festen. Tur jag inte gjorde det... Tar det från början...

Körde till stranden där fam Johansson var, årets första dopp!! Skönt!

Sen körde vi till Gantofta och fortsatte med soldyrkan och badande.

Sen... körde jag in till stan och hämtade upp Mattias för ett kvällsdopp på Råå, so far, so good. När vi ska köra där ifrån så börjar bilen väsnas något så öronbedövande mycket! Mitt avgasrör är precis bytt men det funkade tydligen inte för det hade släppt och släpade nu i marken...

Vi stannade på en parkering och Nicke kom till undsättning med domkraft och ståltråd. Mattias kröp under och fäste upp skiten igen. Körde sen ner den till jobb och promenerade sen hem...

Dagen i bilder...


Max ska nog bli DJ när han blir stor...


Mjukglass med marängströssel. :-D

Hell braking loose....

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen i säng. Borde somna i tid idag...

Tack alla för en underbar helg!!!

3 kommentarer:

  1. Glassen ser i alla fall god ut;-)

    SvaraRadera
  2. Du får höra av dig om du behöver skjuts nånstans... jag lyckades ju få ut nycklarna ur bilen igen i lördags, haha

    SvaraRadera
  3. Sv.En bra avslutning är alltid något.

    SvaraRadera