onsdag 24 juni 2009

God morgon!!

Ännu en solig dag och det var nästan så man kunde gå till jobb i bara shorts och t-shirt! Kan ju inte bli mycket bättre...


Nu har jag löst problemet med att få in mobil bilderna i datorn! Yes!

Så nu kan jag lägga upp bild på jordgubbarna...







Igår kom J på besök, alltid lika trevligt. Väldigt roligt med eftersom vi körde Wii Fit. Hehe..
Är så skönt med vänner som man bara kan vara med. Inga krav.

Ikväll ska jag återvända till brottsplatsen.... Ska ut till W&J, där jag firade midsommar. Hämta min jordgubbs skål och ta en fika. Ska bli riktigt trevligt, dom är toppen roliga!

Eftersom jag nu fått in bilderna i datorn så får det bli några bilder...




Max första tur utomlands!

Jordgubbe med bröst, eller rumpa om man föredrar det...

Nej om man skulle jobba lite... :-)

2 kommentarer:

  1. Ser ut som saftiga bröst. Gott, välsmakande. Skönt väder, härligt att sommaren är här.

    SvaraRadera
  2. Vad bra att får in bilderna:-)

    SvaraRadera