tisdag 30 juni 2009

Punktering...

...nej inte på bilen, på mig själv. Igår var jag på jobb i ca tio timmar, hade sovit dåligt på natten så efter en fantastiskt god middag i Gantofta så gick luften ur mig. Var inget speciellt men kände mig bara så off. Orkade inte ens bada!

Men i natt fick jag sovit ordentligt så nu är man tillbaka igen. :-)

Var på jobb lite tidigare idag och började med fakturorna som skapades igår. Ser ut som att vi får lön nästa månad med ;-)

Idag... ja du... har en massa måsten och en hel del vill. Men blir nog Väla, sen bada och så ska jag träffa M. Behöver även städa och ta mig över sundet för att handla öl till kommande fest. Men helgen är ju hyffsat oplanerad så det ska väl hinnas med de med. Imorgon ska jag ju till Gantofta igen för att fira T. Nog världens roligaste brutta! :-D

Nu kallar fakturorna på mig igen :-)

Finns nog inte vackrare blommor... :-)

1 kommentar:

  1. Klart du är trött som jobbar så mycket själv! Bara trevligt att man kan bjuda på middag då så slipper du fixa det:-)

    SvaraRadera