onsdag 9 september 2009

Bildelar, sprit och hetta!

Efter jobb igår styrde jag bilen mot Mekonomen. Gick direkt till hyllorna det stod avgas på och köpte ljuddämpar bandage! Det ni!
Sen var det en tur till Systembolaget som stod på schemat. Har en del cider kvar sen 25 års festen men börjar bli liiiiiite trött på den smaken... Plus att jag köpte ett par Staropramen... Sagt att jag gillar Tjeckien?? ;P
Sen var jag på AG:s och köpte kräftor!!!! Som jag längtar tills jag får... hum... suga... haha

Väl hemma så åkte kräfterna i frysen och cidern i kylen och jag skulle fixa mat. Humm... hade inte allt hemma som jag trodde, men hade en vända korvstroganoff med ris i frysen så den åkte in i micron.

Sen styrdes den lille blå mot Gantofta för ännu ett gympapass... eller skriver man gympa pass? Är det där med särskrivningar :P
Ställde bilen hos syster yster och en gick vi i samlad trupp mot gympasalen!
Dock var det ännu varmare och mer kvavt än förra gången så det fullkomligt rann av oss! Bastu svettning igen!

Men sååå skönt det är!! :-D Något har hänt, för jag längtar redan till nästa pass! Haha

Väl hemma vid nio tiden så blev det en dusch och sen lite tv innan sängen kallade.

När jag vaknade imorse tänkte jag: Soooooom jag ska sova länge imorgon.... för att i nästa skund komma på att det bara är torsdag idag. :-( Dumt... :P

Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Det är galet roligt med träningen!!

    SvaraRadera
  2. Förvirrad som vanligt ja....
    Svenskaläraren i mig säger att det heter gympapass i ett ord :)

    SvaraRadera