fredag 25 september 2009

Torsdag med öppen bar

Vad har hänt sen sist... Inte så mycket :P Det rullar på som vanligt på jobb, ja förutom att dom hade terroristövningen här utanför. Dock inte så mycket action... så nästan som en vanlig arbetsvecka. Men nu är det äntligen FREDAG!!!!

Igår så var jag och pappa på Bara Vara. Logistik Partner (ett åkeri vars bilar är här nästan dagligen) hade ett litet event. Maten var så ljuvligt god! Fläsk och oxfilé (skippade kycklinfileen, det äter man ju hemma så ofta) och en potatisgratäng som var helt otroligt god med "hemmagjord" bearnais sås (om det nu stavas så...förmodligen inte...)

Det var öppen bar så vi började men en öl, sen var det ett antal påfyllningar i vinglasen. Kanon gott vin, heter Paxa, men kan bara beställas i hel låda från Systemet. Men vi är ju några vin drickare i familjen så vi ska väl kunna dela på en låda :P

Åkte hem vid tio, men inte sjutton var jag redo för sängen! Då var man ju igång :P Men kom väl i säng vid elva tiden. Tack o lov fick jag sovmorgon idag, hade varit en syn för gudarna annars haha.

Just det! En av dom som var med igår är så sjukt lik Steve Martin!!! Var helt otroligt! Sa det till pappa och sen kunde ingen av oss sluta tänka på det :P

Ikväll styr jag den lille blå mot Gantofta. Var faktiskt ett tag sen nu, om man bortser från träningen. :-)

Imorgon blir det Väla en sväng, ska på födelsedagsfest på kvällen. Men tror jag kör på kvällen :P

Ha en underbar helg om vi inte "skrivs"!

Min bords herre?? :P



Peace out, girlscout!

1 kommentar:

  1. Jasså minsann, du och pappsen kom i väg tillsammans! Låter som en rolig kväll!

    SvaraRadera