onsdag 30 september 2009

Siffror (sorry syrran men såg roligt ut :P)

1 - år sen syrran blev tvåbarnsmamma (om en vecka).
2 - systrar har jag.
3 - år sen jag tog mitt körkort.
4 - syskonbarn har jag.
5 - dagar i veckan jobbar jag.
6 - är en bristvara.
7 - år sen jag fick gå på krogen lagligt.
8 - timmars arbetsdag borde avskaffas, räcker med fem.
9 - då börjar filmerna på tv.
10 - är klockslaget då jag borde sova om kvällarna.
11 - då har jag fortfarande inte somnat.
12 - år var jag när jag bröt handleden.
13 - år sen jag bröt handleden haha.
14 - år är äldsta syskonbarnet.
15 - år var jag när jag hade min första "riktiga" pojkvän
16 - dammråttor bor nog under min säng.
17 - var jag när jag flyttade hemifrån.
18 - är jag i sinnet.
19 - säsonger av Simpsons har jag sett.
20 - års festen jag hade slutade med att någon stal min dator.

2 kommentarer: