onsdag 30 september 2009

Torsdag...

Jepp, snart fredag, igen! :P Märkligt det där...

"Text raderad"

När jag kommer hem på söndag så är det dags för Sci Fi mässa på Sundspärlan. Lovely...!
Willow (från filmen med samma namn) kommer vara där... Coolt! Tur dom har öppet till halv sju så man hinner dit :P



Just det, om allt går som planerat så ska jag få köra fyrhjuling i helgen :P Aldrig gjort det innan.



Ikväll har jag faktiskt tvättid igen, hade i tisdags med. Så ikväll blir det tvätt, lite städ och packning.



Var premiär på Greys Anatomy igår... Sista avsnittet var ju minst sagt spännande! Såg en teaser nu i veckan som gjorde en ännu mer förväntansfull inför premiären, men som med teasers... vinklade!! Haha blev inte riktigt så som den ville få en att tro. Dom säger att detta är säsongen då allt förändras... Har mina misstankar om vad som kommer att hända men vi får väl se. Onsdagar kl nio...



Men nu märks det verkligen att det är höst. Mina tre favvo serier börjar nu, tack o lov är dom alla på femman så inget som går samtidigt som något annat, haha. I-landsproblem...


Desperet Housewifes

Greys Anatomy



Ugly Betty

Finns ju fler serier, tex CSI, tröttnar man aldrig på. :P Och får inte glömma 2½ män, Vänner etc... Ja lite dåligt väder nu gör ju inget, haha.

3 kommentarer:

  1. Åh vilken cool bild på våra gemensamma favvodamer! Jag tror jag kopierar den från dig, hoppas d är ok?!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart med hösten, alla seriestarter;-)

    SvaraRadera
  3. Ha nu en härlig helg och kör försiktig!

    SvaraRadera