söndag 6 september 2009

Helkväll med Abbe!

Albin kom vid sju tiden igår. Vi började direkt spela Wii och gisses vad vi skrattade!!!

Några av hans skämt...
Han sa: Jag ska bara gå på toa, och jag svarade lycka till!
Då svarar han käckt: Hoppas inget går snett!

Min spargris är i form av en gris som sitter på häcken och den har stora näsborrar, Albin satt fingrarna i trynet på den och sa: Jag pelar din gris i näsan. Jag kommenterade det med att ööörrrk då får du ju snor på dig. Då svarar han: Snacka om att få svininfluensan! Hahahaha han är bara så rolig!

Har varit en toppen helg. Jonny var här i fredags, hemma gjord pizza, öl och cider, Wii och Spotify. Underbar kväll!

Abbe har hämtats nu och snart ska jag hoppa in i duschen. Sen bär det av till älskade kusinen Micke.

Just det, Albin vaknade kl sex imorse. Rätt tacksam att han väntade tills tio i sju med att väcka mig... Hehe fast det gör absolut ingenting, behöver komma upp i tid på söndagar! Jag fixade dunder frukost, äggröra och bacon vilket åts med stor aptit!

Nej, nu kallar duschen på mig!
Ha en underbar söndag!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig kväll med Albin! I kväll ska jag få rå om familjen Olsson lite. Det var länge sedan!

    SvaraRadera