tisdag 8 september 2009

Fordonet har underkänts...

...vid besiktning.

Jepp det var domen jag fick idag. Avgassystem, läckage.... wow... det jag misstänkte. Gjorde service på den och en kontroll av avgassystemet för någon vecka sen, dock sa verkstads killen att han inte ville in och pilla i det C fixat och det är där det läcker... suck...

Fick en etta så behöver inte tillbaka men ändå!!!! Måste ju fixas.

Blev dock glatt överraskad att bes. tog så kort tid. Kom in fem min tidigare än bokad tid dessutom.

Ska snacka med C sen och se hur vi ska lösa det. Inte så att jag kan en massa om bilar precis... :P

Eller man kanske ska ta detta som tecken för att använda cykeln mer....?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du ska cykla till jobb så länge det är så här fint höstväder:) Du gör av med kalorier och sparar pengar...

    SvaraRadera