onsdag 1 juli 2009

I'm feeling hot, hot, hot!

Denna värmen är helt otrolig!! Nej, jag klagar inte, den är underbar!

Igår så körde jag till Väla efter jobb. Ojsan hoppsan där var fam Johanssons med, men jag fick inte vara med o leka... Så är det när man snart fyller år! :-D Hihi... Spännande... Längtar så tills festen.

Åt på Max, gick en sväng på Elgiganten, sen styrde jag mot Gantofta och poooooolen!! Det var skönt vill jag lova att svalka sig. Även om det kändes kallare i luften än i poolen... :P

Väl hemma så blev det soffan en stund innan sängen kallade. La mig i tid, innan tio tom... Men somnade jag i vettig tid?? Självklart inte... Får hoppas på bättre resultat ikväll.

Efter jobb så bär det av mot Gantofta... igen... Fast idag är det T:s som står i centrum. :-D Födelsedags firande en torsdag är aldrig fel.

Nej nu ska jag ta tag i det som halkat efter lite pga faktureringen. :-)


Här ska jag ligga o sola nästa år...

2 kommentarer:

  1. Ser ju mysigt ut...Tack för att jag fick själa din vits:-)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...klart du inte får vara med när man fixar födelsedagspresenter!

    SvaraRadera