fredag 20 november 2009

Fredagskänlsan...

....börjar infinna sig...

Strax över en timme kvar att jobba, sen så!

Ikväll kommer favoriten, mys!
Får väl se om jag kan övertala honom till att se Idol ;-)

Imorgon är det dags för skridskoåkning igen! Härligt, härligt! Får se om jag får med mig Ellen med eller om det bara blir jag och Albin. :-)

När vi är tillbaka i Lerberget så ska jag ev hälsa på mamma en sväng innan jag vänder bilen hemåt igen. Varit en tung vecka. Tyvärr lämnar vissa oss alldeles för tidigt. En vän till mamma sen 17 år tillbaka lämnade oss i veckan :-(

En försvann och en kom... En liten pojke tittade ut lite tidigare än planerat, så nu är man faster med och Christian har fått sin första! Ni kan tro att Lena är stolt farmor redan, hennes leende gick inte att ta fel på. :-)

Men eftersom lillkillen tittade ut lite tidigare än planerat så fick pappa hoppa in i trucken då B är kompledig idag. Men det har gått bra idag även om det är en massa frågor över komradion. :-)

Men pappa lär ju sova gott i natt :P

Yes!! Webbisarna är uppdaterade!
http://www.helsingborgslasarett.se/patienterochanhoriga/webbisar/webbisarkiv/webbisarkiv2009/20091120pojkefritzon.5.7c88640712494c9209f80008076.html

Ha en underbar fredag!!

1 kommentar: