torsdag 5 november 2009

Så var det fredag!

Underbara fredag....!

Igår var jag och spelade biljard med J, väldigt trevlig stund om jag får säga det själv... ;-)
Efter det styrde jag mog Gantofta och hämtade upp en kass med en maaaaassssaaaa godsaker som Daniel lämnat där till mig. Tack!!!
Sen fick jag även se Max gå med gåvagnen!! :-D Coola killen! Rolig gångstil men ack så söt ;-)

Ikväll tror jag att jag får besök av en tjejpolare, inte bestämt hundra än. Lite vin och Idol. :-)

Imorgon ska jag och Albin åka skridskor! Längtar redan!
Sen på kvällen är det Ladies night! :-D
Lite godsaker....!

Tolv, ja tolv Mentos rullar! Underbart!

Ha en underbar helg alla!

P.s: Inget fel på Oderljunga, men... det ligger mitt i ingenstanns ;-P Fast trevliga invånare! D:s

3 kommentarer:

  1. Ska du sockerchocka kroppen eller vad?? Det där ser ju livsfarligt (gott) ut! ;-)

    Ha en fin helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Klart du skall ha mentos vännen...Allt väl med dig hoppas jag!
    Kramar från Danne

    SvaraRadera