söndag 15 november 2009

Överraskning!!!

Igår skulle Emilia ut och äta med Tina... blev inte riiiiiktigt så ;-)

Jag hämtade upp en inte ont anande Emilia och sa att jag ändå skulle in till stan för att se film med en polare, dock hade jag satt taxi skyltar på bilen! :-D

Precis utanför restaurangen sa jag att jag också skulle med och äta. Men när vi kom in så satt ju Johanna och Marie där! Har aldrig sett syrran mållös förr men det var hon! Suprise!!!

Syrran fyller år om en månad men Tina flyttar snart så vi fick ju ta det nu. :-)
Blev en underbart härlig kväll men en massa prat, god mat, bananasplits och en tur till Hamnpaviljongen (stavning?)

Tack tjejer för en super rolig kväll!

Goa tjejer!!!

Kul hade vi!

Ingen gick där ifrån hungrig iaf :P

På Hamnpaviljongen!

Lovar! Var bara cola i mitt glas! ;-)

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för en skitrolig kväll. Kan inte förstå att ni gjorde detta för mig=)

    SvaraRadera
  2. åå va mysigt.. va bra ni e! :) jo du nu blir Helsingborg osäkert haha.. Bokade tågbiljetter idag... den 1 januari (jag vet åker på nyårsdagen men hälften så billigt som på lördagen....) kommer jag och sen åker jag hem onsdagen den 6 januari. Då ses vi! KRAM på dig

    SvaraRadera
  3. Tack för en jätterolig kväll Julia!
    Sååå bra det blev!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera