tisdag 10 november 2009

Helgen, om än lite sent.

Äntligen blev jag färdig till att lägga in bilderna i datorn....

I fredags kom Maria och vi åt god plockmat, avverkade två flaskor vin och såg Idol. Ja blev en hel del prat med. :-D Super trevlig kväll, perfekt en fredag.

I lördags så hämtade jag upp Albin för lite skridskoåkning. Hade med kameran men använde aldrig den... humm... J var där med sina polare till Albins stora förtjusning. Han fick ju någon att tackla! :P

På kvällen var och AK på Ladies Night! Showen var kanon som alltid, tog bilder men ja, hade inte den stora kameran med mig så blir ju inga bra bilder... Men bilder iaf!
Dock slutade kvällen mindre kul med att stå i kö i över 50 min för att komma ut! Dom slussade ut några åt gången till garderoben... smart... Fungerade inte helt bra. Så när vi väl kom ut var mina fötter INTE så glada på mig... Inte efter skridskoåkningen och sen lite klack på fötterna. Sen blev det promenad hem med, den tilltänka chaffisens mage var inte med på noterna. :P

Söndagen... lyckades sova bort det mesta. Men var på sen eftermiddag på bio med mamma, Wille, Ellen och Albin. Såg Disneys, En Julsaga. Riktigt bra, men knappt något för barn :P

Söndagskvällen spenderades hos favoriten.

I veckan: Ska ta sprutan imorgon!! Och om jag inte skulle bli akut dålig av den så ska jag senare köra till Gantofta. Ska bla byta lampor på bilen och sen är ju sällskapet bland det bästa. :-D
På torsdag ska jag och Agge till Open Stage på Dickens. Tur jag inte har några planer på fredag... :P

Och just det... DiLeva är inte min idol längre... Skenet bedrar!

Lite bilder då...


Andreas Johnsson, Martin Stenmark och Micke Tornving

Andreas...



Dansare... :P

Grabbarnas bastusnack om jämnställdhet

Till sist fick store, starke Magnus Samuelsson hjälpa till!

Andreas fick agera Baby... Don´t put Baby in the corner!

Det var varmt! Stämpeln tappade sin form under kvällen!

1 kommentar:

  1. Jag måste med på Ladies night nästa år - bara måste!!
    Ok....har du fått mer information om Di Leva nu - är han en gangster;-)

    SvaraRadera