torsdag 12 november 2009

Ont!!!

Jepp, idag är armen mer öm än igår. Kan knappt lyfta den nämnvärt. Har under förmiddagen varit varm, kall, varm, kall osv... Humm... Tur man vet varför iaf. Skulle jag lägga huvudet mot skrivbordet just nu så hade jag somnat, på två röda... bäst att låta bli.

Hoppas bara det håller sig så här och inte blir värre. Har visserligen inga planer imorgon efter jobb men på lördag ska jag hjälpa Jonny att flytta ju. Och det vill jag faktiskt inte missa. Han ställer alltid upp för oss andra så när man kan ställa upp för honom så vill man ju göra det! Utan att baconfeber relaterade problem ställer till det :P

Fick ju fel lampa på Mekonomen, men pappsen var snäll och bytade till mig idag. Så slipper jag tänka på det sen efter jobb. :-) Nu ska jag bara få dit den med... Men har väl ett humm och hur det ska gå till. Fast blir svårt att hålla ficklampa och byta själv :P

Får nog ringa jourlinjen i Gantofta.... Jepp, dom hade en tid till mig ikväll! ;P Jäkla bra service på det stället. ;-)
Vad skulle man göra utan fam. Johanssons??

1 kommentar: