söndag 26 juli 2009

Festival igen....

Jepp det blev en sväng på festivalen igår med, såg Melody Club, dom var lika bra som alltid. Filmade lite med mobilen, kvalitén är väl sädär men ja... :P

Sen mötte jag upp M&W och vi gick en sväng till jazztältet. Kanske inte min musik precis men var så mycket lugnare där iaf. Sen kom regnet... och blixtrarna, och åskan... men klarade mig undan att bli blöt. Sen sprang jag på R&S och gick en liten sväng med dom innan jag äntligen hittade M. Vi gick i samma klass tvåan till nian, kärt återseende :-)

Sen ställde jag mig vid busshållsplatsen men då stannade det en taxi där som var ledig så hoppade in i den o åkte hem. Lite konstiga sms har man fått i natt men ja... sov gott iaf...

Hehe var bara tvungen att införskaffa dessa...



Melody Club!!!


1 kommentar:

  1. Sikka jävla brillor!!!!Skyddar dom nåt från solen? Ps. Du såg ju ascool ut D.S.......

    SvaraRadera