torsdag 2 juli 2009

Vilken dag!!

Arbetsdagen var inte alls kul igår... Bara en massa strul, bokningar som inte fanns och en massa papper från dagen innan som faktureringen var i vägen för. Visserligen gjorde det att dagen gick fort men ändå...

Men sen vände dagen... :-)
Efter jobb så körde jag till söder och hämtade underbara T som fyllde år!! :-D Styrde bilen mot Gantofta men med ett stopp på en spelbutik. Fakturorna skulle postat plus att jag skulle fixa "jobb spelandet". Varför.... varför måste folk lukta så illa!!! Morr... Var kö så man fick stå i mög doften längre än vad som är hälsosamt.

Väl i Gantofta så möttes man av en syrra som ser ut som en nittioåring i kroppen... Nästan iaf ;-) Inget kul med dålig rygg! Men T fick sina presenter och sen fixade vi maten.

"Jag gillar inte grönmögel ost egentligen..." Haha men T:s sås var inte utan denna värld!! Mums!! Avslutade med kladdkaka, jordgubbar och kolasås grädde. En väldigt trevlig kväll!

Väl hemma så var jag trött....

Idag blir det en tur till grannlandet, sen Väla, sen... soffläge. Ska ju upp tidigt imorgon (ja, för mig en lördag iaf...) och åka till stranden. Jag SKA till stranden imorgon... Så är det bara.
Resten av helgen är oplanerad. Allt får bero på väder.


Kan man bli annat än glad när man ser dessa två? Nej... det kan man inte...

Eller när man ser detta lilla tuppkams monstret?

1 kommentar:

  1. Ha, ha....härliga bilder! Ja, denna kroppen är som en pigg 90-årings! I morgon är det stranden som gäller och det är KLART du ska med!

    SvaraRadera