söndag 26 juli 2009

Myskväll och konstiga drömmar...

Igår kom min Ståltrådsmekaniker till mig, jag hade utlovat mat! (Hans budget är mer än begränsad just nu...) Det blev både mat och vin, kanske lite mer vin än vad som var planerat men kul hade vi. Såg Superhero filmen, parodi på Spiderman, X-men mfl. Som vi skrattade!
Blev kanske lite sent men skit i det. Det var det värt!

På festivalen såg jag F som är bror till en tjej jag gick i samma klass med från tvåan till nian. Och i natt var han med i min dröm. Han och jag var hemma hos M&W och det slutade med att jag skällde ut M&W efter noter för att jag var så trött på dom... Humm... Vaknade lite förvirrad, mer än vanligt...

Lina: Det har inte varit sol sen jag köpte dom så vet faktiskt inte :P Hehe, men ska testa så fort solen behagar visa sig...

Idag tänkte jag köra och handla mat efter jobb. Kan vara bra att fylla på lite.
På onsdag är jag tillgänglig för AK, dukning på schemat.

Ser fram emot lördagen, U2 konsert i Göteborg!!! :-D

1 kommentar: