tisdag 7 juli 2009

Snart...

Ja snart är det lördag!! Längtar liiiiiite ;-)

Nu är det bara maten som ska handlas, allt annat är klart. Pappa har redan kört ut vinet och vattnet, idag kör han ut ölen, ciderna och läsken. Välkomstdrickan är i min kyl, den tar vi på lördag. Kläderna hänger fint där hemma. Hihi....

Just det, igår så gick jag in på Change på Familia, fick order från Zizzi om en push up bh. Tydligen har jag 85DD... Humm... på tex Kappahl får jag ha 95B... Men tjejen på Change mätte mig och sa att jag var max en 90 och det var med kläder på... Hur går det ihop?? :P

Men för att köra i Rix Fm anda så vill jag hissa Zizzi och Change på familia. Underbara tjejer, bra service m.m. Guld värda!

Vädret... ja vad ska man säga om det... Senaste dagarna har det varit kanon på morgonen, regnat på eftermiddagen... På lördag får det INTE regna! Har jag bestämt...

Dom säger man ska dricka mycket....

1 kommentar:

  1. Hoppas att du gick med i changeclub och skaffade ett kort där... då kan man ge kortet till nån man vill ha fina underkläder av så finns storleken där, plus att dom har bra bonussystem. Jag handlar alla mina underkläder där nu för tiden.

    SvaraRadera