söndag 12 juli 2009

Happy birthday to me!!!

Förra inlägget blev bilder, detta får bli text :-)

I fredags så handlade jag det sista efter jobb, sen fixade jag potatis salladen som blev toppengod!!! La mig i tid för jag fick ju gå upp tidigt igår.... :P

Igår så lämnade jag bilen hos Jonny, sen hem och packa ihop mig och sen hämtade pappa mig vid tolv. Väl i Glimminge så såg jag hur fint dom gjort det i tältet!
Skar sen upp en massa kassler, fixade sallad och sen åt vi lunch. Fixade tipsrundan, duschade och förvånade sen pappa och Lena med att ha klänning på mig! Hihi...

Sen började folket trilla in och vi avnjöt Asti med tilltugg som mamma gjort. Sen fick dom gå tipsrundan medans jag och Lena satte fram maten.
Maten var kanon! Två potatissallader, min och Emilias, sallad, kassler och rostbiff, bullar som Emilia bakat och en jäkla massa dricka :P
Lena hade gjort ljuvliga tårtor, silviakaka och chokladbollar! Mums!!!!

Senare var det dags för presentöppning!
Jag fick: Presentkort på Väla och Hemtex, pengar, kläder, två böcker, biljett till U2, presentkort på pedikyr och allt man behöver för oljemålning, även ett stafli!!
Fick jag med allt nu...?

Åkte hem vid halv två tiden, då var jag helt färdig, blev en lång dag. En underbar dag, men lång... ;-)

Fick med mig en del av presenterna hem men resten kommer pappa med i veckan. Även överbliven dricka så sommaren är nog tryggad när det gäller cider och öl...

Dagens planer föll, så blir Gantofta istället. :-) Ska ju hämta nyckeln så jag kommer in imorgon när dom åkt till Legoland :-D

Är så nöjd med mitt firande!!!

1 kommentar: