torsdag 16 juli 2009

Så var det fredag igen...

Vart tog denna veckan vägen?

Har varit underbart att få bo i hus några dagar. Undrar när man kommer göra det på riktigt egentligen? Lägenhet är ju smidigt men ett litet hus vill jag ju ha en dag. Dock inte ensam, jag kan ju inte klippa gräset med min allergi ;-) Eller så får jag stensätta hela trädgården :P

Lina: Jag ska först hitta någon att gifta mig med. ;-)

Ikväll bär det av till Gantofta igen, grilla och prata Legoland.

Sen ska jag gå på bio, ensam. Det är så skönt att gå själv! Inte bli irriterad på den som sitter brevid och gräver i popcornen istället för att bara ta och inte väsnas!
Ska se Harry Potter, ja jag gillar dom filmerna!

Imorgon blir det ett städryck till, gjorde ett igår. Micke ska komma och hjälpa mig bära upp några saker på vinden, en del på skrivbordet som jag tagit bort och två cd ställ som inte behövs just nu. Sen kommer fam Olsson på kvällen, ska bli så mysigt! Var ju inte igår man träffade dom och vi kom på att det var ett år sen dom var hemma hos mig... På min 24 års dag... På tiden nu då!

Igår så monterade jag mitt stafli jag fick i lördags. Tog en liten stund innan jag förstod hur det skulle vara. Men shit vad coolt det är! Ska bara hitta en lite bättre plats till det när jag har det uppe... När det är ihop fällt så är det som en träväska, tar ingen plats alls. :-) Konstruerat så det blir en låda man kan dra ut och ha alla färger och penslar i. Har ett par ideér jag vill göra... Får se vad det blir av det :P

Kanske inte den bästa bilden, men ändå...

2 kommentarer:

  1. Du ska ha hus i Gantofta tycker jag;-)

    SvaraRadera
  2. Klart jag ska! ;-) Flytta ni så tar jag ert haha :P

    SvaraRadera