måndag 20 juli 2009

Nya tag!

Ja nu är det verkligen hög tid!! Såg bilder på mig själv från helgen som fick mig att hejja till... Tack o lov har jag Maria som coach ;-) GI here we come!!!

Bra start idag. GI är ju bara såååå olikt viktväktarna som man kört innan... Gäller att ställa om hjärnan...

Trodde inte jag skulle gilla det men har hittat ngt istället för pasta... Och så förbannat lätt!!! Ta en squasch... riv den med potatisskalaren, lägg i en... humm nu tappade jag bort ordet helt... men fan... samma som du häller pastan i när den är klar... irriterande när ord försvinner! Häll på lite salt och låt det vattna av (ja stod så i kokboken....) Sen kokar du det i.... 30 sekunder!!! Lagom avancerat... Gott var det, även om jag var lite skeptisk innan jag smakat... :P

Färsen såg lite tråkig ut på bild men gott var det!
Typ, så här gott! :-D

4 kommentarer: