söndag 5 juli 2009

Underbar helg!!

I fredags så körde jag till Knutan efter jobb och hoppade på båten. Men körde den enkla varianten och stannade på båten. Kom av båten med tre flak öl. Nu är nästan all dricka inhandlat till kommande helgs 25 års fest! Fast har lite svårt att greppa att jag blir 25... möjligvitvis 20... :P

Efter det var jag på Väla en sväng, hade förhoppning om att hitta något att ha på mig på lördag men tji fick jag. Men ska ut till Familia en kväll denna veckan, tror jag kan hitta vad jag söker där...

I lördags så var jag upp vid nio (!) och var på stranden strax innan fam. Johansson anlände!! Det ni... Fast jag har ju inte två ungar som ska göras klara o andra sidan ;-)

Var på stranden liiiite för länge... Men vad ska man göra när man har gudomligt väder och jobbar annars?? :P Efter stranden blev det en tur till Maxi och sen grillning i Gantofta. Lovely...

Väl hemma så kände jag av dagens sol... Tog lite tid att somna sen...

Igår skulle jag städat... men så blev det inte. Så det blir ännu en sak som måste göras i veckan. På kvällen så pratade jag med M för att höra hur det var med dom men hon tyckte jag skulle komma över så strax innan åtta körde jag till R&M. Då var jag ju tvungen att ta på mig en BH... usch!! Inte så skönt... Var hos dom till halv tio, sen körde jag till M och pratade med honom en liten stund. Hoppas så det löser sig för honom!!

Hade lite svårt att somna igår, sov ju lite för länge på dagen... men till sist gick det och nu är det en ny vecka!

Denna veckan ska jag: Städa, handla mat till festen, lyckas hitta ngt kul att ha på mig, köra till "festlokalen" och hjälpa till med tält osv... Ja är nog lite till men kommer inte på det just nu...

Lite bilder från helgen...

Mums!!

Mitt nummer på Kappahl, är nog halvond...

Markus softar på stranden.

Och Max busar i vattnet.



Kinesen Max... :P

Hoppsan...

2 kommentarer: