tisdag 7 juli 2009

Glädje, världens vackraste man och tårar

Efter jobb styrde jag bilen mot Familia på jakt efter kläder till lördag. Oh boy, oh boy! :-D Julia glad!!!
När jag var på Zizzi så inte nog med att kläderna jag hittade gjorde mig glad så sa en av tjejerna att jag har världens vackraste man på mitt ben. Hihi...

Efter Familia körde jag till Väla. Handlade bla.... är ni beredda... sitter ni ner...? SMINK!!! Curtesy of Maria ;-)
Fixade sen den sista drickan till festen på Systemet och körde sen hem.

Nu tittar jag på MJ:s minnesstund.... Ja, jag är blödig jag vet... men det har faktiskt rullat en och en annan tår på min kind under kvällen. Tänk om han fått höra allt detta medans han levde...

Jobb igen imorgon, kvällen.... tja... ska fixa med musiken till lördag och ta resten av städningen. Fick inte gjort allt igår. Var för trött helt enkelt.

Ha det underbart och ta hand om varandra!

För att citera Cina:
Er mandel i cybergröten!

1 kommentar: