tisdag 28 juli 2009

Syster yster!

La en bild på min älskade syster som skrivbords underlägg på datorn. La även den som bakgrunds bild på mobilen.
Man kan ju inte bli annat än glad när man ser dessa bilderna. Fast inte förvånande att ungen är så söt med tanke på föräldrarna.

Vet inte vad jag skulle göra utan älskade Emilia. Alla grillningar och alla matlådor ;-) Nej skämt o sido. Alla råd och samtal hon ställt upp med. Hon finns alltid där och jag kommer alltid ställa upp så fort det är något hon behöver hjälp med, om det så är mitt i natten. Precis som hon gjort för mig på diverse sätt. Tårarna försvinner alltid efter ett samtal med henne. Sen att hon har världens mest underbara familj gör ju inte saken värre :-)

Det är så enkelt mellan oss, inga konstigheter, inga krav. Vi bara är.

Tack för att du finns där för mig! (och alla andra för den delen...)

2 kommentarer:

  1. Jaha, då får du mig tårögd också....Söta du! Men det är ju en storasysters roll;-) Du och jag Alfred!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du kan lätta hjärtat för köra syster, det är mycket värt.

    SvaraRadera