tisdag 21 juli 2009

Gantofta med en touch av Stockholm

Körde hem efter jobb, var ju tvungen att hämta upp ett par skor till Nicke... Dessutom hade det inte varit någon hemma om jag kört till Gantofta direkt....

Men väl ute så fick jag äntligen träffat dom coola stockholmsbrudarna! Supergoa tjejer och ja, Stockholm kan bli farligt när jag åker upp senare i sommar haha. Lär väl komma hem som en fullfjädrad rosé drickare ;-)
Ska hoppa i säng snart, ville knappt åka hem ju... men måste koka ägg tills imorgon... Annars har jag ingen lunch. Ägg, tonfisk och lite majonäs, bra lunch när man inte har tid att laga något. :P
Kommer snart värpa ägg om det fortsätter så här...

Just det... vilken dag...! Idag såg jag mina drömmars bil, inte en gång, inte två, utan TRE gånger. En silver, en svart och en läcker gul med svarta stripes... MUSTANG!!!!! :-D
En dag... *drömmer mig bort...*

Nej nu kallar verkligen sängen på mig.

Tack för ikväll!!!!

3 kommentarer:

  1. Det var roligt att du hann kika ut i alla fall! Japp, Stockholmsbrudarna ÄR trevliga:-)

    SvaraRadera
  2. Ägg är gott och nyttigt, jag är en riktigt äggätare och ännu har jag inte värpt några egna så du kan nog lugnt fortsätta äta "kåtkulor" du också. ;-D

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Älskar själv Mustangen Gt 500 såå jävla grym...Bra bil till dig Jullan, då blir jag din bästis;-)

    SvaraRadera