måndag 6 juli 2009

Regn!

Jepp, där kom det... regnet... Det behövs! Dessutom är det roligare att sitta inomhus när det regnar :P Undrar bara hur vädret kommer vara på lördag.... Det får INTE regna!! Lite moln gör absolut inget men det ska vara torrt! Från himlen iaf... :P

Nu åskar det med... mys pys

Har gjort min to do list nu... Bäst att ha det uppskrivet för jag vill inte glömma något till den stora dagen ;-)

Måndag: Städning av lägenheten! Dags nu när det är dåligt väder...
Tisdag: Familia, Väla, Systemet
Onsdag: Fixa med iPoden så vi får vettig musik på lördag
Torsdag: Tomt... Eller inte... ;-) Vi får se...
Fredag: Handla all mat, göra potatis salladen, samla ihop och se till att jag får med allt på lördag
Lördag: Verkligen se till att jag får med allt... Fixa ihop grönsalladen. Sen hämtas av pappa, senare... PARTY!!!

Snart dags att stänga här på jobb, sen ut i regnet. Skönt att inte bilen kommer vara stekhet när man sätter sig i den... Tänk så bra en regnskur kan vara.

Ha en fortsatt underbar dag!

1 kommentar:

  1. Ja det är mycket att göra inför kalas och fest! Jag ska nog slänga i hop en sats bullar till i dag eller i morgon, sen gör jag potatissalladen på fredag....fast den kan jag visserligen göra på lördag med...tror nog jag gör den på lördag så den är helt fräsch!

    SvaraRadera