lördag 25 juli 2009

Festival....

Nja... det är inte lika roande som förr...
Gick ner igår för att möta upp AK och Mange, redan innan jag kommit in på festivalens område såg jag en som pinkade i buskarna. Knökat med folk på stan. Innan jag hittade AK så frågade en kvinna (läs bonde från Ekeby) mig om min tatuering, sen frågade hon mig om jag drack sprit och frågade om jag ville ha, hon sträcker fram en öppnad cola burk... Ehhh nej tack sa jag och gick...
Sen när vi gick mot scenen där Joddla spelade så går det en kille som typ kräker samtidigt som han går... Urk!!
Nej det blir tidigare hemgång ikväll. Ska se Melody Club kl sju sen tar jag nog mig hemåt.

Lina: Det är knudor på min snolle... Joddlas texter är INTE rumsrena... :P

Var hemma vid halv ett igår, stupade i säng... sov alldeles för länge idag...

Idag har jag plockat lite här hemma, och ska som sagt ner på stan sen. Shoppade en enda sak igår, ska fixa bild på det sen... var bara tvungen :P

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Nej, festival lockar inte något speciellt...

    SvaraRadera
  2. Urrk, kräkpromenaden ser jag alltför tydligt framför mig... :-S

    Melody Club kan vara bra, bortsett från musiken de spelar så måste ju sångaren ha en av Sveriges mest speciella näsor...!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ok, brukar inte lyssna på Joddla.....

    SvaraRadera