torsdag 9 juli 2009

FRRRREEEEEDDDAAAGGG!!!!

Underbart...!

Kom på en sak igår... skäms... jag har ju fått TVÅ tidiga presenter!!! Flåt Tina...

Idag så var det nära att jag försov mig... Eller ja, var ju på jobb i tid men kan lova att det gick undan imorse...
C ringde mig precis när jag skulle köra ut på Stenbocksgatan, vem tar brödet idag? Haha B är på hälsokontroll och tre av fyra reparatörter är borta idag. Vi hämtar bröd varje morgon, tidigare tog jag det på vägen till jobb eftersom dom öppnade kl sex, men nu på sommaren öppnar dom sju och då är jag redan på jobb... Men men, C fick köra inom Statoil :-)

Efter jobb så ska jag till Oj! och handla det sista... hihi... Ikväll ska jag fixa ihop potatis salladen, hoppas den blir lika god som Tess blev!!!

Nära nu... WWWIIIEEEEE!!!! :-D

2 kommentarer:

  1. Det där brödet....vi får nog börja ha knäckebröd sen;-)

    SvaraRadera
  2. Jag garvar ihjäl mig Jullan, "jag gillar egentligen inte grönmögelost" som det stod den 2a juli. Min 36årsdag är numera döpt till det! Dessutom ingen fara about the gift, för jag hade ju inte skrivit ngn dikt precis till din present. Borde gjort det men det blev lite i all hast erkänningsvis. Det blev A-kassan som fick bestämma det där improvisationsköpet ;). Ha en fantastisk födelsedagsfest urtrist jag inte kan vara med, dumma pensionärer som ska ha ren blöja hela tiden :(.. En fantastisk dag till dig och gissa om jag höll på att halka på IcaOj-golvet i mina flipflops när du VIPS stod där med vagnen i högsta hugg. Vet du att potatisen kostar 2kr/kg på torget. Du får gå med mig nästa gång eftersom jag e lite brun, annars klarar du dig nog inte.... KRAMAR I MASSOR DIN FÖDELSEDAGS-SVETT-HATARE! Hjärta från Tina

    SvaraRadera