onsdag 8 juli 2009

Skärgården och internets underbara krafter...

För... ja... vet faktiskt inte hur längesen det var men är iaf över ett år sen, så "träffade" jag Tess på viktväktarnas forum. Vi började kort efter maila och det har ju hunnit bli nååååågra mail... :P Hon är världens mest underbara.

Första gången vi träffades så var det på ett köpcenter, fråga mig in var men någonstanns i typ 08 land... Vi skrattade en hel del... Sen gjorde jag en liten chansning, hade ju trots allt inte träffat hennes familj, men åkte till dom en sommar helg förra året. Vilken lyckoträff!! Hela familjen Mickols är så go! Vi var ute med deras båt i skärgården och jag blev kär... I familjen, i båten, i skärgården, inte i myggen (!) och i Bergshamra.

Åkte upp igen i vintras när Tess firade sin 35 års dag. Party party och riktigt vinter... Inte skånsk vinter...

Ska upp igen i sommar och jag längtar som en tok!!

Fick en bild av Tess för några dagar sedan... Knappt vindstilla va... Konstigt man längtar??

1 kommentar:

  1. Internet är fantastiskt - jag har ju också fått många fina vänner på det sättet!

    SvaraRadera